გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის მთავარი თემა
“The ugly duckling”

სწავლების საფეხური
Vკლასი

მოსწავლეთა პროფილი
27 მოსწავლე.არ  მყავს სსმმ

გაკვეთილის/აქტუალობა
მოსწავლე სწავლობს მოსმენილი ამბის გააზრებას და გადმოცემას

გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
სტანდარტი:მოსწავლეს შეუძლია გამბულად მეტყველება
ინდიკატორი: უცხ.დ.16. ჰყვება ამბავს ილუსტრაციებზე დაყრდნობით
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლე გაკვეთილის ბოლოს შეძლებს  სწორად გადმოქვცეს ამბავი  “მახინჯ იხვზე“ ვიზუალური მასალით და ილუსტრაციების დაყრდნობით

წინასწარი ცოდნა
მოსწავლემ იცის  მეტყველების და მოსმენის აუცილებელი უნარ ჩვევები.მოსწავლეები იხსენებენ წარსული დრპის წარმოებას წესიერი და არაწესიერი ზმნების,კითხვის საფუძველზე,რა გავაკეთეთ გუშინ? 10წ

შეფასების საგანი და პროცედურები
განმავითარებელი შეფასება.წინასწარ შემუშავებული რუბრიკებით,,შედეგი მიღწეულია თუ მოსწავლე შეუძლია სულ მცირე  6 გამართული წინადადების შედგენა და გადმოცემა 5

სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
ინტერნეტ რესურსი,პროექტორი.

გაკვეთილის მსვლელობა
აქტივობა 1:
 მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეებს ჯგუფში ბარათებზე დაწერილ ლექსიკურ ერთეულებს მაგ:კვერცხის დადება,ბუდე,ცხოვრება,მახინჯი, გედი,ბზარვა და ასევე ურიგებს 6 ილუსტრირებულ ბარათს,შემდეგ მოსწავლეები უსაბამებენ ლექსიკურ ერთეულებს ილუსტრაციებს.
აქტივობის მიზანი: მოსწავლეს შეუძლია სწორად შეუსაბამოს მოცემული ლექსიკური ერთეულები ბარათს.  10წ



აქტივობა 2:
 მოსწავლეები უყურებენ   ვიდეოს
და შემდეგ მასწავლებელი ურიგებს 6 არეულ ილუსტრირებულ სურათს  ჯგუფში და  ვიდეოს დახმარებით მოსწავლეები თანამიმდევრულად ალაგებენ მოცემულ 6 ილუსტრირებულ სურათს.
აქტივობის მიზანი: მოსწავლეს შეუძლია დააწყოს მოცემული სურათები სწორი თანამიმდევრობით ამბის მიხედვით. 10წ


აქტივობა 2:
 თითოეული ჯგუფი აკეთებს მოთხრობის პრეზენტაციას  და ჯგუფის თითოეული წევრი გადმოგვცემს ერთი ილუსტრირებული სურათის აღწერას წრიული მეთოდით.
აქტივობის მიზანი:მოსწავლეს შეუძლია გადმოგვცეს მოცემული ამბავი სწორი თანამიმდევრობით, ილუსტრირებული სურათების დახმარებით. 10წ

No comments:

Post a Comment